Første post!

25. novemer 2009

Jeg er seint ute, jeg vet. Jeg har aldri vært en trendsetter. Liker å slenge meg på når det egentlig er alt for seint. Blogging er også egentlig ikke helt min ting, har jeg tenkt. Driver aldri og leser blogger, så hvorfor skrive?

Men nå har jeg kommet fram til noe.
Det hadde vært fint med en plass å skrive tanker. Og oppdateringer. Hendelser, musikk, filmer… Skrive om dusteting, og om alt som foregår i mitt liv, som betyr noe for meg, og kanskje ikke så mye for så mange andre. Og siden dagbøker har en tendens til å forsvinne, tenkte jeg det var greit å gjøre det på internett. Lett å operere, lett å finne, enkelt å bruke, og sannsynligvis veldig lite spennende for alle andre enn meg. Derfor denne bloggen, altså. For meg, hovedsaklig.

Jeg er ambivalent og rotete, så en blogg kan jo være bra. Begynte på en annen blogg, men den var det en stor reklameannonse på, så derfor har jeg flyttet de tre postene som var på den bort hit. Begynnelsen må jo med, tross alt.

Leave a Reply

