Isfit har klart det!

I anledning nytt opptak til Isfit (international student festival in Trondheim) har de laget en promofilm som jeg syns er utrolig fin. Stemningsfull og veldig konsentrert omrking det jeg tror folk føler i forbindelse med deltaking av Isfit.

Isfit 2011

Magnet er jo så klart perfekt bakgrunnsmusikk for noe slikt, og jeg tror at av alle de gangene jeg har sett ham live, var den konserten i Nidarosdomen best. Stemningen var til å ta og føle på, og jeg får fremdeles gåsehud av å tenke på det. Magnet er min drømmemann. Sukk. Han burde så klart vært ugift, og kanskje noen år yngre, men han er uansett helt nydelig.

 

Apropos å klare ting, jeg har også klart det, kan man si. Ingenting å være imponert over, men det er jo likevel en bragd: Dagen før eksamen har jeg funnet ut at jeg har lest en helt feil bok enn den som var pensum. I dag har jeg blitt så motløs at nå føler jeg nesten at jeg ikke gidder mer. Etter å ha vært syk i flere dager og hatt null motivasjon, og tilbragt nesten all tiden på rommet mitt, føler jeg nå at eksamenene får bare gå som det går. Orker liksom ikke å stresse med det. Selv om jeg jo bør bruke de siste dagene til å prøve å få full oversikt over pensum til de ulike eksamenene.

Vi får håpe at jeg i morgen er helt frisk, og at jeg etter ped-eksamenen stiller med friskt mot og motivasjon til å lese statistikk. Tror det skal bli godt å komme ut av huset og inn i vante rutiner. Og slutte å sove så mye, herregud, jeg sover jo hele tiden! Men jeg er jo så trøtt. Har bare lyst til å bli ferdig og komme hjem til jul, og at noe annet skal skje enn alt det ingentinget som skjer nå.

Men nei, skjerpings Mari. I morgen er det på tide med ny giv.

Leave a Reply

