Snart hjemme!

I dag er min nest siste dag i Trondheim før jeg drar hjem til jul. Jeg gleder meg helt vanvittig til å komme hjem. Men ikke på en sånn måte at jeg ikke har lyst til å være i Trondheim, altså. Disse siste dagene har vært helt fantastisk; alt jeg har gjort har vært å slappe av, lese, spise sushi, trene, handle litt, se på sex og singelliv og henge med flotte folk. Dette kunne jeg ha blitt vant til. Og jeg har inngått et løfte med meg selv om å huske på å fortsette å gjøre koselige ting til nyttår også.

Over til noe annet: Jeg skal på laiv igjen. Og jeg gleder meg.
Jeg har ikke laivet på over et år, så det begynner å bli lenge siden. Er en enkveldslaiv. Det er på fredag, dagen jeg kommer tilbake til Bergen. Jeg booket om flyet mitt fra kvelden til morgenen for å rekke det. Det bør bli bra.
Skal bli flott å se alle de gamle kjente igjen, kose meg og late som om jeg er en helt annen i noen timer. Leve meg inn i andres følelser. Det jeg hovedsaklig skal gjøre, er å være tøsete, spille musikk og lage god stemning. Helt perfekt, altså.

Midtvintersblot heter den. Skal være på Hordamuseet utenfor Bergen, hvilket betyr at det blir ordentlig stemningsfullt og realistisk. Gledeseg!
Gir sammendrag av den på lørdag =)

Ellers:
Snart skal jeg se søsken, foreldre, Cathrine og Iselin igjen! Og spise pinnekjøtt! Livet er fantastisk.

Leave a Reply

