Høstkos

Neida, alt er ikke bare skole, seriøse meninger, heldagsseminarer og hardt arbeid. Man koser seg jo også litt når det er høst, må vite. Og heldigvis er det masse fint å se tilbake på når man i disse dager sitter innelåst med bøkene i fanget.

Noe av det er jeg mest fornøyd med fra høsten, er å ha funnet en kjempefin sykkel! Jeg, Is og Martin Leander dro ut på eventyrferd til et kjempestort loppemarked i Bærum en dag i oktober, og der fant jeg mitt røde vidunder til slunkne 150 kr inkludert en helt fin sykkelpumpe.

Her er Martin som inspiserer :)

Det var helt vanvittig mange ting der, blant annet mange fine møbler!

Hihi.

I tillegg til sykkelen, fant Martin et par Star Wars-bøker, Is fant en stor og varm jakke, og jeg fant fem brettspill til femti kroner. Strike! Fornøyde folk.

Foruten upåklagelige loppemarkeder, har det vært masse god mat i høst. Kine Renate inviterte til herlig middag i den nye fine leiligheten (for henne, kjæresten bodde der fra før). Det var tidenes kveld!

Nam!

…Og selvsagt måtte alt dokumenteres :)

Tapas er så utrolig deilig mat. Og veldig greit å invitere til, for alle tar bare med litt hver, også blir det fantastisk bra tilsammen. Problemet er bare at magen blir mett veldig mye før øynene! Men men, når man har god mat, god vin og gode venner, er ikke livet annet enn perfekt.

Ellers byr selvfølgelig høsten på flotte farger. Her er noen bilder fra Trondheimsturen min i slutten av oktober:


Oktober betyr jo, i hvert fall annenhvert år, at det er tid for UKA. I år fikk jeg bare vært med på H-helg, men den ene helgen er jo til gjengjeld mer spekket av folk og moro enn hele resten av UKA til sammen. Så mange bilder ble det ikke derfra, men jeg fikk sneket til meg et bilde av Pirum sin sang under festmøtet da vi skulle se revyen! Er de ikke fine? :)

Og sist, men ikke minst: Ingen kos uten sushi!


Her spiste vi middag på Restaurant Øst, en thai- og sushisjappe i Calmeyers gate midt i Oslo sentrum. Veldig grei plass med godt utvalg og gode priser!

Leave a Reply

