Kafelesesal

I dag var jeg så rastløs etter mange dager med hjemmekontor at det ikke nyttet å sitte hjemme lenger. Jeg måtte ut! Heldigvis var det fantastisk høstvær til å spasere litt i.

_DSC0279

_DSC0280

Etter en liten tur fant jeg meg en plass på W.B.Samson like ved der jeg bor og innkvarterte meg noen timer. Utrolig deilig å sitte ute blant andre folk litt. Og Samson syns jeg passer kjempebra å sitte og lese på; det er lyst og fint, har fyr på peisen om vinteren og har både kaffe og kakao. Men så koster det jo dertil også… Lett så svi av noen lapper om man sitter der lenge nok.

Uheldigvis var jeg fremdeles så rastløs at jeg ikke helt klarte å konsentrere meg nok til å få inn mye ny kunnskap. Samtidig klarer jeg ikke helt å stresse selv om jeg har eksamen om bare tre dager. Tror ikke helt hjernen min tror på det; eksamen i slutten av oktober er liksom ikke helt riktig. Uansett, kjenner at jeg snart må begynne å trene igjen for å brenne litt energi!

Fant forresten dette garnet fra Sandnes garn på sybutikken på Olaf Ryes plass.

_DSC0286

Det var bare så utrolig fint at jeg måtte sikre meg noen nøster! Veldig glatt. Og mykt. Og glatt. Aah… Men jeg ikke helt hva jeg skal bruke det til enda. Kanskje det skal bli til pulsvarmere. Siden jeg nettopp har mistet et av yndlingsparene mine, er jeg nødt til å kompensere. :)

P.S. Mens jeg har skrevet dette, har TV-en stått på med Farmen i bakgrunnen, noe jeg jo aldri ser på. Er det noen som vet om folka som er med faktisk ER sånn eller om de spiller skuespill? Det er liksom litt for søkt at de skal oppføre seg så dumt i virkeligheten. Men så tiltrekker jo realityserier seg i overkant merkelige folk også… Treffer aldri sånne på gaten, liksom.

Leave a Reply

