Høststrikk

Strikkehøsten er i gang for alvor. Når det blir kaldere og mørkere ute og det begynner å krype nærmere jul, blir plutselig trangen til å strikke så vanvittig mye sterkere. Nå har jeg ganske mye forskjellig på gang, og flere ting i planene. Det er så fint å alltid ha noe å se fram til!

Her er noe av det som er work in progress:

_DSC0322

Det grønne er en lue, det nesten hvite er et erme til en jakke, mens det blå er genseren jeg begynte på tidligere i uken. Skal vise fram alt når det er helt ferdig :)

Genseren har jeg strikket mest på de siste dagene, og nå har jeg gjort noen framskritt. Sånn så den ut tidligere i uken:

_DSC0275

Og sånn som den ser ut nå, kan man begynne å skimte antydning til hvordan ermene kommer til å se ut:

_DSC0324

Den er fremdeles vanskelig, og jeg må lese hver setning av oppskriften flere ganger. Men det går framover, og det er gøy!

Leave a Reply

