Eksamensoppgave levert!

Endelig er det 11. november! Denne dagen har jeg ventet på leeenge; i dag har jeg nemlig levert høstens siste eksamen!

De siste dagene har jeg slitt med å vri ut av meg en akseptabel oppgave. Det er alltid verst i begynnelsen, når man ikke vet hvordan man skal starte, og helt til slutten, når man er så lei og så nærmt å være ferdig, men fremdeles har igjen den siste irriterende finpussen. Men selv om det aldri virket som det kom til å skje, ble jeg utrolig nok ferdig til slutt, og nå er denne 15-siders saken levert!

_DSC0519

Utrolig deilig å bli kvitt den. FRIHET!

_DSC0521

Etterpå måtte jeg feire med avislesing og mat på bakeriet.

_DSC0520

Og da jeg kom hjem, kunne jeg endelig begynne å gjøre litt av all den ryddingen jeg har utsatt i flere uker nå. Her kommer noen før og etter-bilder (bare fordi jeg er så grådig fornøyd med meg selv):

Kjøkken Papir Stue

Det er nesten ingenting som er bedre enn å gjøre en ordentlig opprydning etter å ha overlevd i flere uker i det totale kaos. Kroppen slapper av og hjernen er mindre stresset når det er ryddig rundt meg. Bare synd det går så kort tid før det er rotete igjen… Gjelder å nyte det mens det varer.

Kjøpte en fin bukett for å feire endt eksamen. Jippi <3

_DSC0531

Ooog har også fått vinterens første svibler i hus. Elsker disse plantene. Har en tradisjon med å kjøpe dem når det begynner å bli kaldt og man kan skimte jul i horisonten. Når de blomstrer lukter de så fantastisk godt og lukten sprer seg i hele leiligheten, og da får man ordentlig julestemning.

_DSC0532

Stakk også innom Tjorven etter at jeg hadde levert oppgave for å kjøpe det siste nøstet og knappene til jakken jeg har holdt på med i evigheter, og som jeg nå snart er ferdig med. Vet ikke helt hvordan de kommer til å se ut når de er sydd på, men syns i hvert fall disse knappene var veldig fine.

_DSC0538

Alt i alt syns jeg jeg har fått gjort mer i dag enn på lenge, og vi har til og med ikke spist middag enda. For en fantastisk følelse.

Nå skal jeg rett og slett kose meg med et glass Dom Benedictine og litt hjernedød underholdning (ja, du ser riktig: et DAMEBLAD) med god samvittighet!

_DSC0540

Fritid, livsnytelse og Verden, here I come!

Leave a Reply

