Framskritt!

Hurra! Jeg har blitt ferdig med en bok!

Og ikke hvilken som helst bok heller, men en bok på nesten 800 sider!

_DSC0432

Og faktisk er jeg ikke bare ferdig med en bok, men med en hel serie (i hvert fall så mye av serien som er gitt ut).

_DSC0434

Jeg har klart noe så sjeldent som å tråle meg gjennom flere skjønnlitterære bøker på rad! Og det har vært helt fantastisk.

Kristen Britain sine Green Rider-bøker er veldig å anbefale. De er spennende, og klart og godt skrevet. Og på tross av hva bokomslagene skal få deg til å tro, er de ikke bare for tenåringsjenter. Det er tvert i mot en av de bedre og mest troverdige fantasyseriene jeg har lest på lenge, som kan passe for de aller fleste.

Min kjærlighet for lesing har fått en liten oppvåkning. Den har jo alltid vært der, men de siste årene har tiden til å lese bøker som ikke har vært pensum eller faglitteratur, vært altfor liten. Listen av “to read”-bøker har da også blitt tilsvarende lenger:

_DSC0437

Men NÅ er jeg ferdig med høstens eksamener, og det betyr at jeg endelig har et tilnærmet hav av tid til å bruke på akkurat det jeg vil. Så da skal det blir mye lesing framover!

<3

Leave a Reply

