Gymsko, del 2

Gladnyheter! Mine bortkomne gymsko er kommet tilbake. Det fins håp for menneskeheten likevel! Hurra.

Sko sko

Jeg tenkte jeg skulle spørre etter dem en ekstra gang for sikkerhets skyld da jeg var på trening i går, og da hadde de utrolig nok fått dem inn! Jeg vet ikke hvem som hadde vært innom med dem, men heldigvis fins det ærlige/angrende sjeler der ute fremdeles.

Ikke nok med at troen min på mennesker ikke er fullstendig ødelagt, men jeg slipper til å med å bruke de knæsje, superdyre nye skoene jeg kjøpte.

knæsj sko

Tro det eller ei, men dette var de minst skrikende skoene de hadde som passet for føttene mine. De andre de hadde i butikken var faktisk mer rosa. Hvorfor må damesko være så stygge? Er vi alle nødt til å føle oss som omvandrende østrogenbomber?

karhu

Heldigvis kom jeg over en trivelig og forståelsesfull mann som lot meg levere dem tilbake (takk for det og hurra for Löplabbet!). Så da har jeg både sko og råd til å kjøpe noen julegaver, og det kan man absolutt like. :)

Leave a Reply

