Sofadag

I dag hadde jeg planlagt å stå relativt tidlig opp, dra på trening og deretter ta en tur på skolen for å sette meg på lesesalen (for første gang på over en måned!) og endelig begynne så smått å jobbe med masteroppgaven.

Jadda!

Men så våknet jeg i dag morges og tenkte:

Næææh.

I dag er første dagen på flere måneder at jeg ikke har hatt noen avtaler jeg skulle holde eller ting jeg måtte gjøre. Så da bestemte jeg meg heller for å ha en skikkelig feriedag. Gjøre minst mulig fornuftig. Uflink pike-poeng!

Så jeg sov lenge. Droppet treningen. Spiste godteri. Strikket en hel del. Hadde Avonlea-maraton. Leste litt. Drakk kaffe. Var ute en tur. Og ikke minst: Lå flere timer sammenhengende på sofaen.

Og det var DEILIG.

_DSC0663

På kvelden kom Martin hjem. Da var vi to i sofaen. MED iskrem. <3

_DSC0665

Leave a Reply

