Stolt!

Sånn så treningskortet mitt ut før jeg fikk unnagjort siste treningsøkt og levert det inn. Skikkelig artig å ha klart å trene 15 økter på 24 dager! Endelig er jeg i gang igjen.

_DSC0763

Men skulle ikke jeg være uflink pike, tenker du kanskje? I dette tilfellet er det akkurat det jeg er. Jeg er nemlig kjempeglad i å trene, men som regel er det vanskelig å få til i en travel hverdag, fordi det er så mange andre “viktigere” ting å gjøre. Så, om jeg klarer å komme meg på trening, er det egentlig bare et veldig godt tegn på at jeg er mindre flink!

På søndag sprang jeg forresten syv kilometer på møllen. Stolt! Kanskje jeg klarer en mil snart?

Et annet tegn på framskritt i min plan om å bli mindre flink, er at jeg brukte hele lørdagen på å spille rollespill (vi holdt på i ni timer!). Når var liksom sist man satte av tid til å gjøre noe sånt? Jeg startet opp spillingen igjen etter mange år med altfor lite fantasifulle hobbyer, og det er jeg veldig glad for. Hvorfor sluttet man egentlig med slikt? God, gammeldags nerding er jo noe av det morsomste og hyggeligste som fins.

_DSC0757

Til slutt et blomsterbilde, fordi blomster gjør meg så glad <3

_DSC0754

Leave a Reply

