Pit stop: Bergen

Nå sitter jeg på Chill out kafé i den vakreste byen i verden: Bergen. Jeg var oppe klokken seks i morges for å ta båten fra Måløy. Dette flotte og julegråe synet møtte meg da jeg gikk av båten og kjente sjøsprøyten i ansiktet:

_DSC1092

_DSC1093

_DSC1094

Gikk bort og hilste på Holberg før jeg fant en god krok her på byens kanskje koseligste kafe. Har sittet og jobbet litt, og nå skal jeg gjøre en seriøs innsats for å bli ferdig med boken min.

_DSC1100

Jeg gleder meg til å dra til Trondheim senere i dag for å feire nyttårsaften og kose meg et par dager, men først skal jeg trekke inn et par dype drag av ekte bergensk vestlandsluft!

Har forresten sittet og tatt en kikk gjennom bildene som er tatt den siste uken. Det har vært en rar og fin jul med noen hyggelige øyeblikk å se tilbake på. Her er et utdrag:

_DSC0992

Hyllene hang jeg opp lille julaften, mens vi holdt på å gjøre siste innredning i loftstuen. Fint med planter i vinduet!

_DSC1035

Syns det blir færre pakker hvert år, men vi satt da og åpnet dem til klokken halv to om natten, så riktig så få kan det jo ikke ha vært :)

_DSC1048

Etter julaften kom det SNØ! <3

_DSC1056

Og selvsagt blir det ikke jul uten brettspill.

_DSC1001

_DSC1052

Utsikt fra loftet ned mot huset hvor flere generasjoner av slekten har vokst opp.

_DSC1055

_DSC1062

Sånn så treet ut da jeg forlot det i morges. Takk for i år!

Leave a Reply

