Nyttårsaften

Tenk at vi er en uke inn i 2015 allerede! De første dagene av det nye året var litt tåkelagte. De ble brukt til å være forkjølet, og konsentrere seg om å klare å komme seg trygt hjem fra Trondheim til Oslo. Derfor føles det som om det bare var i forgårs at vi feiret nyttårsaften på Ila ved havnen i Trondheim, og stod ved midnatt og nøt utsikten mot fyrverkeriet fra festningen.

Det var en fantastisk trivelig kveld med mange fine folk, og heldigvis ble den ettertrykkelig foreviget. Ikke fyrverkeriene, da. Det er jo ikke sånt man tenker at man bør ta bilde av før det er for seint. Og dessuten er jeg jo ikke flink til å ta bilder. Men noen pene mennesker lurte seg foran linsen min likevel :)

P.S. I slutten av januar skal jeg på helgekurs i fotografering! Det gleder jeg meg til. Skal bli gøy å lære litt mer om å ta gode bilder.

_DSC1109 _DSC1113 _DSC1115 _DSC1119 _DSC1124 _DSC1127 _DSC1128 _DSC1150 _DSC1158 _DSC1160 _DSC1176 _DSC1179 _DSC1193

Julen i Nordfjord og nyttår i Trondheim gjorde godt for både kropp og sjel, men nå er det deilig å være hjemme i egen leilighet, egen seng og egen sofakrok. I går fikk jeg en sjelden ryddetrang, så nå går det i rydding, kasting, sortering og vaskring. Det gjelder å dra nytte av innfallene når de først kommer. Og det er så deilig å starte et nytt år med litt mindre rot både fysisk og mentalt!

Leave a Reply

