Tegnesøndag

Det er vanskelig å klare å sette av tid i hverdagen til å gjøre de tingene man vil, og ikke bare de tingene man bør og må.

Det syns søsteren min og. Derfor har vi blitt enig om å sette av hele dager for å gjøre ting vi har lyst til, bare fordi vi vil. Nærmere bestemt har vi innført tegnedager. Det vil si, jeg tegner, mens hun foreløpig mest maler.

_DSC1270

_DSC1271

Vi er begge veldig glad i å tegne og male, men gjorde langt mer av det før. Nå syntes vi det var på tide å bruke mer tid på  å friske opp i gamle kunster. Og det er jeg glad for! Det er kjempegøy å se at jeg fremdeles har litt talent, og at ikke alt har gått i glemmeboken. Og det er deilig å være kreativ og bruke hjernen på en annen måte.

Under er mitt første forsøk på å komme tilbake til tegnebenken. Jeg er ganske fornøyd! Og jeg er også fornøyd med å kunne krysse av et punkt til på listen over ting jeg skal gjøre for å bli en litt mindre mindre flink pike: gjøre flere ting jeg syns er gøy, bare fordi. :)

_DSC1272

Golden retriever i soloppgang :)

_DSC1280

Leave a Reply

