Lykke!

Å, hvilken herlige følelse. Min elskede datamaskin har vært på grensen til den sikre død, men vendt tilbake fra dødsriket. Hurra.

På lørdag hadde vi en trivelig kveld med fjas og rollespill da jeg kom til skade for å søle litt vann (øl) på datamaskinen. Det var ikke mange dråpene, og jeg fikk tørket det raskt bort, men det var likevel nok til at noe rant ned gjennom høytalerhullene, hvorpå skjermen gikk fullstendig i svart. Jeg var helt sikker på at maskinen nå var helt herpet og tenkte at nå var det gjort.

Jeg slo av maskinen, koblet ut all strøm og satte maskinen på baderomsgulvet til tørk over natten, mens jeg lå våken og bekymret meg for hva som ville skje med alt jeg har lagret, og hvordan jeg skulle ha råd til å kjøpe ny PC.

Til alt hell – neste dag slo jeg den på igjen, og den virket helt fint! Takk til Gud, skjebnen, Universet eller karmaen som bestemte seg for å slå inn. Jeg er overlykkelig!

Nå skal jeg snarest kjøpe en ekstern harddisk og ta back-up av alt jeg har.

Her er en blomsterbukett i glade farger for å illustrere mitt gode humør.

_DSC0231

Leave a Reply

