Ett år til <3

I går ble jeg gjenvalgt av den fantastiske gjengen her.

_DSC0329

Det betyr at jeg kan få bruke enda et år av livet mitt på å være leder for verdens beste organisasjon og bidra til verdens viktigste arbeid for å gjøre verden mer rettferdig og bærekraftig. Jeg er utrolig glad og stolt og rørt, og føler meg som verdens heldigste person <3

I dag sitter jeg og leser (…), og hører på koselig musikk. Har oppdaget Isbells, som er mykt og fint og passer bra akkurat nå. Tre dager igjen til eksamen. Vår. Sol.

_DSC0432

Leave a Reply

