Nerding og travle dager

Nå er det jommen en skikkelig travel periode igjen! For tiden syns jeg alltid jeg har så mye ugjort, samtidig som det stadig flommer over med nye oppgaver. Med en gang jeg tror jeg begynner å nærme meg noe, kommer det nye og uforutsette ting som må deales med. Blæh.

Det er slitsomt å føle at man ikke rekker over alt man skal uansett hvor mange timer man jobber i uken. Men selv om man alltid henger etter, er det viktig å ta seg en pause og koble helt av en gang i blant. Og hva er vel ikke bedre da enn å flykte litt avgårde til en helt annen verden?

1. mai-langhelgen (det er allerede en halv måned siden, herlighet så fort dagene løper!) dro jeg derfor på hyttetur med et lite kobbel fine gutter på

*trommehvirvel*

rollespilltur!

_DSC0626

Haha, jommen er det fint å være fullstendig super-nerd en gang i blant. Nesten 40 (!) timer spilling ble det i løpet av helgen, og døgning i god gammel fjortis-stil med masse chips og sjokolade. Det ble både episke slag og masse latter, pluss et par døden-nær-opplevelser.

_DSC0633 _DSC0634 _DSC0645 _DSC0647 _DSC0648

Å bruke en helg på reinspikka tull en gang i blant er noe av det viktigste man kan gjøre <3

Leave a Reply

