Hurra for 17. mai!

Gratulerer med overstått!

I går hadde vi hyggelig 17.mai-frokost hjemme hos oss. Jeg var tidlig oppe og bakte rundstykker og brød før besøket kom. Det ble veldig trivelig, med fine folk og masse god mat :)

Jeg har ikke så mye tradisjon for å feire 17. mai i Oslo. Har alltid syntes det er en litt kjip by å feire i, siden det ikke er lov for oss “voksne” å gå i toget og det ikke er så mange faste tradisjoner. I fjor var jeg på tur i Marokko på 17. mai, og året før der var jeg i Trondheim, så jeg har vel ikke akkurat gått inn for å lage nye tradisjoner heller. Men denne 17. mai-en var slett ikke så verst, selv om det ikke var fint vær og den ikke var helt tradisjonell med tog og leker.

_DSC0737 _DSC0738 _DSC0739 _DSC0747 _DSC0748 _DSC0754 _DSC0757

Det beste med dagen var etter klokken 17., da jeg ble værende hjemme mens de andre gikk ut og jeg fikk en hel kveld helt for meg selv på sofaen :) Fantastisk! Asosialitet lenge leve <3

Leave a Reply

